Apmokėjimas
Užsisakius prekes, taikome išankstinį apmokėjimą visam užsakymui. Galimi du mokėjimo būdai: mokėjimo kortele arba pavedimu. Pasirinkus mokėjimą pavedimu, gavę užsakymą, nurodytu el. paštu išsiųsime išankstinio mokėjimo sąskaitą. Kai gausime apmokėjimą už prekes, atsiųsime Jums užsakymo patvirtinimą, kuriame bus nurodytos užsakytos prekes, jų kaina bei pristatymo terminas. Primename, kad užsakymo vykdymas pradedamas tik po apmokėjimo.
3D Secure
Ką reiškia „3D Secure“?
„3D Secure“, dar vadinamas 3D saugiuoju autentifikavimu arba 3DS, yra sukčiavimo prevencijos priemonė, kurią iš pradžių paleido „Visa“ (kaip „Verified-by-Visa“) dar 2001 m. Ji veikia kaip papildomas saugumo lygis priimant apmokėjimus kortele. Tai suteikia klientams saugų autentifikavimo žingsnį prieš jiems perkant internetu, užtikrinant, kad jie naudoja teisingą kortelės informaciją, kad būtų apsaugota nuo sukčiavimo mokant kortele. 3DS palaiko ir pripažįsta pagrindiniai debeto ir kredito kortelių išdavėjai, įskaitant VISA, „Mastercard“ (kaip „Mastercard Secure Code“) ir „American Express“ (kaip „American Express SafeKey“).
Kaip veikia „3D Secure“ autentifikavimas?
Tikriausiai jau esate susidūrę su „3D Secure“ autentifikavimu, jei kada nors mokėjote už ką nors internete. Kai būsite pasirengę mokėti už mūsų produktą internetu, būsite nukreipti į debeto ar kredito kortelės išdavėjo „3D Secure“ puslapį jo žiniatinklio svetainėje. Išdavėjo svetainėje jūsų bus paprašyta įvesti slaptažodį (kurį nustatysite jau savo banke), arba reikės įvesti autentifikavimo kodą (kuris bus automatiškai išsiųstas jūsų patvirtintu mobiliojo telefono numeriu). Kai pateiksite teisingą informaciją, kortelės išdavėjas patvirtins mokėjimą ir būsite nukreipti atgal į mūsų patvirtinimo puslapį. Visa tai bus padaryta tikrai greitai ir grįžę į mūsų svetainę gausite patvirtinimo el. laišką, kad mokėjimas buvo sėkmingas.
Kaip galiu užsiregistruoti „Verified by Visa“ / „Mastercard Secure Code“?
„Verified by Visa“ ir „Mastercard Secure Code“ siūlo bankai ir paslaugų teikėjai, o ne tiesiogiai „Visa“ / „Mastercard“. Siūlome kreiptis tiesiogiai į savo banką arba paslaugos teikėją.
Ką daryti, jei pamirštu slaptažodį?
Galite lengvai iš naujo nustatyti slaptažodį. Kaip tiksliai, priklauso nuo jūsų banko. Jei įvedus kortelės duomenis ekrane iššoks langelis „Verified by Visa“ / „Mastercard Secure Code“, tikriausiai bus parinktis „Pamirštas slaptažodis“. Kai tai spustelėsite, jūsų bus paprašyta pateikti informaciją, kurią pateikėte prisiregistruodami. Galėsite greitai iš naujo nustatyti slaptažodį ir tęsti apsipirkimą.
Mano bankas siunčia kodą į mano telefoną, bet kartais jo negaunu. Ką turėčiau daryti?
Spręskite tai tiesiogiai su savo banku, kad jis galėtų ištirti problemą. Tai gali būti kas nors paprasto, pavyzdžiui, jis neturi teisingo jūsų numerio. Paprastai tai turėtų būti išsprendžiama trumpu telefono skambučiu.
Susisiekite su mumis
Telefonu: +370 46 46 00 98
El. paštu: velux.lietuva@velux.com
Faksu: (5) 2709100
VELUX klientų aptarnavimo skyriaus darbo laikas
Pirmadienis–penktadienis: nuo 8.00 iki 17.00 val.